Paweł Słowikowski i Tomasz Feliksik: Jak myślenie systemowe może pomóc samoorganizacji?
Aby skorzystać z benefitów samoorganizacji nie wystarczy zostawić ludzi samym sobie. Trzeba jeszcze zapewnić odpowiednie ramy – takie jak dostęp do danych, klarowność co do decyzyjności oraz cel. Co więcej, samoorganizujący się zespół nie działa przecież w próżni. Taki zespół musi skutecznie współpracować z innymi częściami organizacji (a często też zewnętrznymi interesariuszami), aby efektywnie podejmować decyzje w sprawie realizacji wspólnych celów.
Zapraszamy na webinar, gdzie spojrzymy na temat wspierania samoorganizacji z perspektywy systemowej. Wspólnie zastanowimy się nad użytecznością takiego spojrzenia, omówimy czym są i jak zastosować sprzężenia zwrotne i jak to się ma w praktyce do codziennego życia w firmie. Pokażemy, jakie rzeczy powinniśmy dostarczyć zespołom, aby wspomóc samoorganizację. To bardzo uniwersalna wiedza, którą można zastosować w znacznie szerszym aspekcie – pokażemy ją na konkretnych przykładach, gdzie dostarczenie odpowiednich danych pomogło w samoorganizacji ludzi wokół wspólnego celu.
Termin: 7.08.2023
Godzina: 18:00
Miejsce: online
Zapisy na to spotkanie zostały już zamknięte.
Jeżeli chcesz dołączyć rzutem na taśmę, daj mi proszę znać na Linkedin
Paweł Słowikowski – Trener, Scrum Master, Agile Coach. Pasjonuje się wspieraniem rozwoju zespołów i liderów tak, aby mogli samodzielnie ulepszać swoje procesy i dostarczanie wartości. Praktyk Holakracji i promotor wszelkich form samozarządzania w organizacjach. Od 15 lat pracuje w wielokulturowym środowisku projektów IT, podczas których wspierał zarówno małe startupy jak i wielo-zespołowe projekty w dużych korporacjach. Współzałożyciel inicjatywy Agile Wrocław.
Tomasz Feliksik – człowiek od procesu z zacięciem do technologii. W swoim ponad 15-letnim doświadczeniu w branży IT miał okazję działać jako Agile Coach, Trener, Manager i Programista. Specjalizuje się w efektywności operacyjnej organizacji, oraz zarządzaniu przepływem pracy w oparciu o dane. Wierzy głęboko, że ludzie i interakcje to serce każdej organizacji, które wsparte użytecznymi procesami i narzędziami potrafi rytmicznie i mocno bić.